NÁPOVĚDA

Pokuste se svůj dotaz vyhledat v níže uvedených otázkách. Pokud na svoji otázku nenaleznete odpověď, kontaktujte nás prosím pomocí následujícího formuláře.
Je možné lístky i po zaplacení vrátit?
Není. Lístky lze vrátit pouze v odůvodněných případech a to do 14ti dnů před plesem. V případě potřeby nás prosím kontaktujte na info@cssmou.cz.
Jakým způsobem probíhá platba?
Pro platbu využíváme služeb zabezpečené platební brány GoPay. Platba je možná pouze kreditní kartou nebo pomocí účtu GoPay.
Při platbě se vyskytla chyba.
Při platbě kreditní kartou jsou peníze z účtu odečteny hned. Pokud si proto nejste jistí, zda k platbě skutečně došlo, zkontrolujte si prosím pohyby na svém účtu. V případě dalších nejasností nás prosím kontaktujte.
Po úspěšném zaplacení lístků mi na email žádné nepřišly.
Nejprve si prosím zkontroujte svoji složku nevyžádané pošty. Pokud potvrzení o zaplacení nenaleznete, zkontrolujte prosím zbývající kapacitu své emailové schránky a kontaktujte nás pro potvrzení platby a odeslání lístků.
Jak se dozvím, že darované vstupenky dorazily svému adresátovi?
Pokud si nejste jistí, nejlepším způsobem je adresáta kontaktovat. Bohužel není v našich silách zjistit, jestli lístek dorazil v pořádku.
Nedaří se mi uskutečnit platbu za lístky.
Zkontrolujte si v internetovém bankovnictví, zda máte povolené online platby, případně zkuste použít jinou kartu. Pokud by i tak potíže přetrváli kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře.